Suomen sähköyhtiöt ottavat käyttöön Datahubin – katkoja palve­luis­samme 10.2. ja 15.2.

Katkoja palveluissamme to 10.2. ja ti 15.2.

Oma Diilissä on käyttökatko torstaina 10.2.2022 klo 00.00 – 18.00 ja tiistaina 15.2. klo 17.00 – 24.00. Palveluun ei pääse katkon aikana kirjautumaan tai asioimaan, eikä luomaan uusia käyttäjätunnuksia.

Asiakaspalvelumme ei voi myöskään tehdä muutoksia laskutukseen torstaina 10. helmikuuta.

Katkot johtuvat siirtymisestä valtakunnalliseen tiedonsiirtojärjestelmään. Pahoittelemme, mikäli näistä hetkellisistä katkoista aiheutuu sinulle haittaa.

Sähkönkulutuksen seurannassa viive 10.-20.2.

Tuoreimmat kulutustietosi eivät valitettavasi näy Oma Diilissä arviomme mukaan 10.-20.2. välisenä aikana, mutta ne päivittyvät ajan tasalle viimeistään helmikuun loppupuolella, kun valtakunnallinen tiedonvaihtojärjestelmä on kokonaisuudessaan otettu käyttöön.

Datahubista kysyttyä

Täältä löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin datahubista. Jos et löydä vastausta mieltäsi askarruttavaan asiaan, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai soittamalla asiakaspalveluumme.