VOIMMEKO AUTTAA?
Tutustu vastauksiimme usein kysyttyihin kysymyksiin tästä. Oletko jo asiakas? Kirjaudu Oma Diili -nettipalveluumme, jossa voit nähdä ja muokata sopimustasi, seurata sähkönkulutustasi ja katsoa laskujasi. Asiakaspalvelumme on juuri nyt ruuhkautunut. Ihanat asiakaspalvelijamme tekevät kaikkensa sen eteen, että saat palvelua mahdollisimman pian!
Jätä soittopyyntö
Meihin on helppo olla yhteydessä, jos jokin asia mietityttää tai kaipaat asiakaspalvelua.
tel. 09 315 816 32
Palvelemme arkisin klo 09-17.
info@kotimaanenergia.fi
Maksumuistutukset & perintä
Luotettava kumppanimme Lowell hoitaa toimeksiannostamme asiakaskyselyt laskujen maksumuistutuksiin ja perintään liittyen.
Ota yhteys Lowelliin (ark. klo 8-20 ja la 9-15)
Puh: 02 2700 365lasku@lowell.com
Tel: 02 2700 365
Contact * Lowell (weekdays 8-20 and Sat 9-15)
Vakuutukset
puh: 09-315 816 32 *vakuutukset@kotimaanenergia.fi
Tel: 02 2700 365
Contact * Lowell (weekdays 8-20 and Sat 9-15)
Vahinkoilmoitusten lomakkeet
Tel: 02 2700 365
Contact * Lowell (weekdays 8-20 and Sat 9-15)
Vakuutuksenantaja
Vakuutuksenantaja on AmTrust International Underwriters DAC 40 Westland Row, Dublin 2, Irlanti, jota valvoo Irlannin keskuspankki (Central Bank of Ireland).
Vakuutuksenantajaa edustaa sen pääedustaja, AmTrust Nordic AB, Hamngatan 11, 111 47 Tukholma, Ruotsi, puhelin +46 8 440 38
Tel: 02 2700 365
Contact * Lowell (weekdays 8-20 and Sat 9-15)
Vakuutuksenedustaja
Kotimaan Energia Oy,
Y-tunnus 1951171-6, Keilalahdentie 2-4, 02150 Espoo.
Puhelujen hinnat
*Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.
Tel: 02 2700 365
Contact * Lowell (weekdays 8-20 and Sat 9-15)
Henkilötietojen käsittelypyynnöt
Kotimaan Energialla suhtaudumme henkilötiedon käsittelyyn liittyvään tietoturvaan erittäin vakavasti ja teemme kaikkemme, jotta henkilötietosi olisi turvassa. Sinulla on oikeus pyytää henkilötietoihisi liittyviä toimenpiteitä, kuten tietojen muutosta, siirtoa tai poistoa.
Palveluhinnasto
Kotimaan Energian palveluhinnasto sisältää lisäpalveluiden hinnat, kuten esimerkiksi veloitukset eräpäivän siirrolle ja maksusuunnitelman tekoon. Lisäpalvelut eivät sisälly sähkösopimukseen ja sopimusehtoihin.
Tutustu palveluhinnastoomme tästä
Reilua peliä
Olemme sitoutuneet noudattamaan Asiakkuusmarkkinointiliiton laatimia sääntöjä ja siten oikeutettuja käyttämään ASML:n Reilun Pelin -merkkiä.
KOTIMAAN ENERGIAN ASIAKKAAT OVAT ALAN KESKIARVOA TYYTYVÄISEMPIÄ
Lähde: Kantar TNS 12/2020
Palvelukokemus
75% vastaajista on tyytyväisiä palvelukokemukseensa Kotimaan Energian asiakkaana.
Ostokokemus
88% vastaajista on tyytyväisiä asiakaskokemukseen sähkösopimusta solmittaessa Kotimaan Energialla.
Usein kysyttyä
Täältä löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta mieltäsi askarruttavaan asiaan, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai soittamalla asiakaspalveluumme.