Four people at a coffee shop
Four people at a coffee shop

VOIMMEKO AUTTAA?

Tutustu vastauksiimme usein kysyttyihin kysymyksiin tästä. Oletko jo asiakas? Kirjaudu Oma Diili -nettipalveluumme, jossa voit nähdä ja muokata sopimustasi, seurata sähkönkulutustasi ja katsoa laskujasi. Asiakaspalvelumme on juuri nyt ruuhkautunut. Ihanat asiakaspalvelijamme tekevät kaikkensa sen eteen, että saat palvelua mahdollisimman pian!

omadiiliSection

ASIAKKAIDEN OMA DIILI - NETTIPALVELU

LÄHEISEMPI ASIAKASSUHDE

Ota käyttöön maksuton Oma Diili -palvelu ja näet mitä sähkösuhteellesi kuuluu.

  • SEURAA SÄHKÖNKÄYTTÖÄSI

  • TUTUSTU DIILIISI

  • KATSO LASKUJASI SEKÄ ETUJASI

asiakassuhdeikonivalk
Yhteystiedot

Meihin on helppo olla yhteydessä, jos jokin asia mietityttää tai kaipaat asiakaspalvelua.

tel. 09 315 816 32

Palvelemme arkisin klo 09-17.

info@kotimaanenergia.fi

Jätä soittopyyntö

Please check input

Please check input

Maksumuistutukset & perintä

Luotettava kumppanimme Lowell hoitaa toimeksiannostamme asiakaskyselyt laskujen maksumuistutuksiin ja perintään liittyen.

Ota yhteys Lowelliin (ark. klo 8-20 ja la 9-15)
Puh: 02 2700 365lasku@lowell.com

Tel: 02 2700 365

Contact * Lowell (weekdays 8-20 and Sat 9-15)

Vakuutuksenantaja

Vakuutuksenantaja on AmTrust International Underwriters DAC 40 Westland Row, Dublin 2, Irlanti, jota valvoo Irlannin keskuspankki (Central Bank of Ireland).

Vakuutuksenantajaa edustaa sen pääedustaja, AmTrust Nordic AB, Hamngatan 11, 111 47 Tukholma, Ruotsi, puhelin +46 8 440 38

AmTrustin tietosuojakäytäntö

Vakuutuksenedustaja

Kotimaan Energia Oy,
Y-tunnus 1951171-6, Keilalahdentie 2-4, 02150 Espoo.

Puhelujen hinnat

*Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.

Henkilötietojen käsittelypyynnöt

Kotimaan Energialla suhtaudumme henkilötiedon käsittelyyn liittyvään tietoturvaan erittäin vakavasti ja teemme kaikkemme, jotta henkilötietosi olisi turvassa. Sinulla on oikeus pyytää henkilötietoihisi liittyviä toimenpiteitä, kuten tietojen muutosta, siirtoa tai poistoa.

Ohjeet pyynnön lähettämiseen

Palveluhinnasto

Kotimaan Energian palveluhinnasto sisältää lisäpalveluiden hinnat, kuten esimerkiksi veloitukset eräpäivän siirrolle ja maksusuunnitelman tekoon. Lisäpalvelut eivät sisälly sähkösopimukseen ja sopimusehtoihin.

Tutustu palveluhinnastoomme tästä

Reilua peliä

Olemme sitoutuneet noudattamaan Asiakkuusmarkkinointiliiton laatimia sääntöjä ja siten oikeutettuja käyttämään ASML:n Reilun Pelin -merkkiä.

ENERGIA­TURVA orange
ENERGIATURVA

Kun elämä yllättää. Energiaturva auttaa.

HINTA­TURVA green
HINTATURVA

Lisäturvaa pörssisähkölle

VAIKUTTAVA VALINTA red
VAIKUTTAVA VALINTA

Uusiutuvaa energiaa Suomesta.

Vihreä valinta color
VIHREÄ VALINTA

Vihreä valinta. Vihreää sähköä.

KOTIMAAN ENERGIAN ASIAKKAAT OVAT ALAN KESKIARVOA TYYTYVÄISEMPIÄ

Lähde: Kantar TNS 12/2020

Palvelukokemus

75% vastaajista on tyytyväisiä palvelukokemukseensa Kotimaan Energian asiakkaana.

customer satisfaction graph

Ostokokemus

88% vastaajista on tyytyväisiä asiakaskokemukseen sähkösopimusta solmittaessa Kotimaan Energialla.

Service experience 2

Usein kysyttyä

Täältä löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta mieltäsi askarruttavaan asiaan, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai soittamalla asiakaspalveluumme.