Kaikki tiedotteet

01.06.2018 | Uutinen

Sinä olet asiakkaana tärkeä

 Sinä olet asiakkaana tärkeä

Meillä Kotimaan Energialla mutkaton asiakaskokemus ohjaa toimintaamme. Se tarkoittaa meille muun muassa seuraavia asioita:

1) AKTIIVISTA DIALOGIA.

Pyrimme erinomaiseen asiakaskokemukseen tilanteessa kuin tilanteessa. Olipa sinulla mitä tahansa kysyttävää esimerkiksi sopimukseen, sopimustyyppiin tai laskutukseen liittyen, ota yhteyttä – me autamme mielellämme!

2) VASTUULLISTA TELEMARKKINOINTIA.

Kotimaan Energian sähkösopimuksia myydään myös telemarkkinoinnin avulla lukuisille suomalaisille päivittäin. Meille on ensiarvoisen tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä sekä uuteen sähkösopimukseensa että palvelumme laatuun. Kotimaan Energia samoin kuin yhtiön puhelinmyyntikumppanit ovat Suomen Asiakasmarkkinointiliitto ry:n jäseniä ja noudattavat telemarkkinoinnin reilun pelin säännöksiä. Kaupat Kotimaan Energia todentaa lakisääteisellä äänikuitilla.

3) TYYTYVÄISIÄ ASIAKKAITA.

Pyrimme löytämään jokaiselle asiakkaallemme juuri häntä parhaiten palvelevan sähkösopimuksen palveluineen. Esimerkiksi Vihreä valinta -sopimuksella saat käyttöösi ympäristöystävällistä tuuli-, vesi- ja aurinkosähköä ja tuet samalla Pelasta Itämeri -hanketta. Mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä, ja sen perusteella asiakkaat ovat meihin keskimäärin erittäin tyytyväisiä.

4) JATKUVUUTTA SEKÄ RAHANARVOISIA ETUJA PITKÄAIKAISILLE ASIAKKAILLEMME.

Uskomme uskollisuuteen, ja siksi palkitsemme pitkäaikaiset asiakkaamme rahanarvoisella edulla. Kotimaan Energian asiakkaana tienaat tunnin ilmaista sähköä – joka päivä. Kalenterivuoden aikana kerrytetyt tunnit hyvitetään aina seuraavan vuoden heinäkuun laskussa. Enimmillään voit siten kerryttää 365 ilmaista sähkötuntia kalenterivuodessa.

Mikäli haluat antaa palautetta Kotimaan Energian palvelusta, ota yhteyttä asiakaspalvelupäällikköön Sanna-Mari Suikkiin, sanna-mari.suikki@kotimaanenergia.fi