Suosituimmat sähkösopimukset

Me Kotimaan Energialla tiedämme, että elämä voi olla monimutkaista. Siksi haluamme tarjota sinulle mutkatonta sähkösopimusta.

Solmi Netto Diili - sähkösopimus ja saat 50 € alennuskoodin Gigantin verkkokauppaan

Alennuskoodi Gigantin verkkokauppaan toimitetaan sähköpostitse 14 vrk:n jälkeen tilauksestasi.

Tarjous on voimassa toistaiseksi.

Tutustu tarjoukseen

Lue lisää

Tienaa tunti ilmaista sähköä – joka päivä
Mutkaton valinta – kiinteä hinta koko sopimuskauden ajan
Muuttaessa 120h ilmaista sähköä
4,88 snt/kWh
Perusmaksu 3,90 €/kk
Sopimuskausi 24 kk

Lue lisää

Pörssisähköä – hinta on aina ajan tasalla
Tuntitarkka – säästä kuluttamalla edullisimmilla tunneilla
Tienaa tunti ilmaista sähköä – joka päivä
Muuttaessa 120h ilmaista sähköä
Pörssisähkön tuntihinta +
0,19 snt/kWh
Perusmaksu alk. 3,99 €/kk
Sopimuskausi 24 kk

Tee sähkösopimus mutkattomasti

  • 1 Tutustu tuotteisiimme ja valitse sinulle sopiva sähkösopimus
  • 2 Tee sopimuksen tilaus muutamassa minuutissa sivuillamme
  • 3 Hoidamme vanhan sopimuksen vaihdon puolestasi
  • 4 Nauti edullisesta Kotimaan Energian sähköstä

Kotimaan Energian asiakkaaksi

Kun teet kanssamme sähkösopimuksen, lähetämme Sinulle joko sähköpostitse tai kotiisi postitse tilausvahvistuksen, josta näet sopimusehdot ja hintatiedot kirjallisena. Kun teet sopimuksen puhelimitse on sinulla kuluttajasuojalain etämyyntisäännösten mukainen peruuttamisoikeus 14 vuorokautta sopimuksen syntymisestä. Jos sinulla on kysyttävää sopimukseesi liittyen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme!

Soita meille: 09 315 816 32

Muut sopimusehdot

Sopimuskohtaiset sopimusehdot löydät tilausvahvistukseltasi. Noudatamme sähkönmyyntiehtoja SME2014.

Kuluttaja-asiakkaan oikeudet

Käytännön tietoa energiankuluttajanoikeuksista ja energiankuluttajan tarkistuslistan löydät osoitteesta www.energiavirasto.fi/kuluttajan-oikeudet.

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa sopimuksista aiheutuneet riitaisuudet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeet valituksen tekemiselle löytyvät osoitteesta www.kuluttajariita.fi.

Usein kysyttyä sähkösopimuksista

Tältä sivulta löydät useimmiten kysytyt kysymykset ja vastaukset liittyen sähkösopimuksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai soittaa asiakaspalveluumme 09 315 816 32 arkisin klo 9-17.

Sähkösopimuksen laskutusosoite on muuttunut, miten tulee toimia?

Ilmoita asiasta asiakaspalveluumme numeroon 09 315 81 632, sähköpostitse osoitteeseen info@kotimaanenergia.fi tai yhteydenottolomakkeella. Tietoa muuttuneista yhteystiedoista emme saa maistraatin tai postin kautta.

Haluan tehdä sähkösopimuksen Kotimaan Energian kanssa, miten toimin?

Solmi sähkösopimus heti mutkattomasti Kotimaan Energian kanssa vain muutamassa minuutissa verkkopalvelustamme tai voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 09 315 81 632. Voit tehdä sähkösopimuksen missä päin Suomea tahansa. Huolehdimme puolestasi vanhan sopimuksen vaihdon ja siitä, että sähköt ovat päällä sovittuna päivänä.

Miten sähkösopimus uusitaan?

Jatka helposti uskollista matkaamme! Sähkösopimuksen uusiminen tapahtuu mutkattomasti. Voit jatkaa sähkösopimustasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 09 315 81 621 (mpv/pvm) arkisin klo 9-17.

Mitä tietoja tarvitsen sähkösopimuksen tekemiseen?

Sähkösopimuksen tekoa varten, tarvitsemme seuraavat tiedot: nimesi, henkilötunnuksesi, puhelinnumerosi, käyttöpaikan tarkan osoitteen, laskutusosoitteen ja päivämäärän jolloin muutat tai tarvitset sähköä. Käsittelemme henkilötietojasi noudattaen tietosuojalainsäädäntöä sekä hyvää tiedonhallinta ja käsittelytapaa.

Miten voin irtisanoa sopimukseni?

Toistaiseksi voimassaolevassa sähkösopimuksessa on 14 vuorokauden irtisanomisaika. Mikäli olet solminut määräaikaisen sopimuksen, on sopimus mahdollista irtisanoa määräaikaisuuden päädyttyä.

Miten toimin sähkökatkon sattuessa?

Sähkönsiirrosta vastaa paikallinen jakeluverkonhaltija. Mikäli sinulla tapahtuu asunnossasi sähkökatkos, tulee sinun ottaa yhteyttä suoraan verkkoyhtiöösi. Sähkökatkos tilanteessa, sähkön jakelu keskeytyy jostain syystä esimerkiksi ukkosen aiheuttamasta ylijännitteestä tai oikosulusta, tämän aikana ei tapahdu sähkönkulutusta, josta veloitettaisiin asiakasta.

Miksi saan kaksi sähkölaskua?

Toinen laskuista on sähkölasku eli itse sähköenergian kustannus ja toinen on sähkönsiirron kustannus eli verkkolasku. Sähkölaskussasi on Kotimaan Energia Oy:n nimi ja verkkolaskussa alueesi sähköverkkoa hoitavan yhtiön nimi.

Mikä on Kotimaan Energia

Kotimaan Energia tarjoaa mutkatonta sähköenergiaa kilpailukykyiseen hintaan kaikkialle Suomeen. Tuotevalikoimamme kattaa myös uusiutuvat, alkuperävarmennetut vaihtoehdot joihin kuuluu vesi-, tuuli ja aurinkoenergia. Valitsemalla ympäristöystävällisen sähkösopimuksen, asiakkaamme tekevät samalla hyvää, sillä uusiutuvan energian kuukausimaksuun sisältyy vuosittainen lahjoitus John Nurmisen Säätiölle.

Mutkaton asiakaskokemus on meille sydämen asia. Asiakkaitamme palvelee sähköasioissa yli 50 asiantuntevaa ja ystävällistä Kotimaan Energialaista Espoossa.

Tietosuoja ja evästeet